Varsågod att börja

 
 
 
 
 
 
Igår var det en lite annorlunda tisdag men väldigt trevlig!
 
 
 
 
 
Dagen började på stranden och oj så härligt det är!
Vattnet mäter en temperatur på 25 grader och känns alldeles ljummet, som att vara utomlands.
Jag och tjejerna badade och solade i några timmar innan det var dags att åka hem, duscha och fixa till sig lite...
 
 
'Kl 16 var det nämligen "uppställning" på Hussborgs Herrgård för filminspelning!
 
Jag och A tillsammans med delar av Vinklubben med respektive hade blivit ombedda att medverka i en typ reklam-film där olika delar av vårt län ska vara med.
 
 
 
 
 
 
Samtidigt som vi intog en god middag filmades det också. Vi skulle försöka hålla igång och samtala, skåla och vara på bra humör vilket inte var något problem alls ;)
 
 
Det jobbiga var nog värmen i kombination med starka strålkastare ..... det rann över hela kroppen kan jag lova!
 
 
 
Min stackars sambo hade det inte heller lätt då han från början inte ens ville vara med men jag försäkrade att du kommer knappt att synas, du behöver bara sitta och äta....
 
Ehhh nu var det liksom han som var med i nästan alla olika sekvenser och det skulle zoomas in när han fick vin, och när han satt och tog en kaffe plus självklart även senare då vi svirade om och skulle filma ute på golfbanan!
 
Då var det han som skulle spela dom perfekta bollarna in mot green....hahaha!!!
 
 
Han var helt svettig stackarn!
 
 
 
 
 
 
Att få komma och sätta sig med en utsökt måltid med vin och goda vänner en tisdag, topp 10 alltså!!
 
 
 
 
 
 
 
På övervåningen av herrgården intog vi kaffe och dessert och här är det så vackert med väggmålningar och högt i tak!
 
 
 
Teamet riggar för tagning med....just det, A såklart !!
 
 
 
 
Tack Katarina för att du valde ut oss till detta !
 
 
Vi får väl se när filmen går upp på "vita duken".....  :)
 
 
 
 
 
Ha en skön onsdag
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se