Höstsnygga naglar

 
 
 
 
 
Efter två fullbokade dagar får jag äntligen en stund att sitta ner och kika in här i bloggen igen!
 
Gårdagen bara swishade förbi då det först var jobb, direkt hämta hem Nikki för att servera middag redan kl 15! Stallet väntade och den här gången hängde till och med Filippa med! Hon har typ aldrig varit i ett stall och var räddare än en skrämd hare ;)
 
 
Jag visade mej dock på styva linan och både ryktade och kratsade hovarna på hästen som Nikki skulle rida!
35 år sedan men det satt kvar i ryggraden
Men det där med att tränsa verkar ha försvunnit för herrejisses som vi krånglade innan hästen hade allt på plats?!
 
 
Jag kunde stanna en liten stund och kika på själva ridpasset för sedan var det ÄNTLIGEN dags för min efterlängtade yoga med Therese!
Så himla skönt och härligt och hon är ju bara en toppentjej som guidar oss genom de olika positonerna!
 
 
 
 
 
 
Filippa har varit och fixat riktigt snygga höst-naglar i veckan!
 
 
Tidigare hade hon lite fransk fade (stavning...) med ljust glitter men nu gick hon all in på härligt murriga färger! Supersnyggt och Emelie som hon går hos är riktigt duktig!
 
Här har hon sin blogg KLICK
 
 
Jag har aldrig gjort någon förlängning utan bara gått på manikyr någon enstaka gång. Mina naglar är helt perfekta under sommaren men nu när hösten är här så blir dom sköra och tråkiga...Skulle behöva lite gel-lack!
 
 
 
 
 
Nu ska jag svänga ihop lite mat här för det vankas dans för Nikki! Hon har börjat med både ridning och just dans denna termin så det är fullt upp!
Jag ska passa på att träna under tiden sedan blir det hem och ta hand om strykningen, jisses den högen.....
 
 
 
I morn är det bästa dagen hörrni!!
 
 
//PIllan


Galet snygga naglar ju!

Svar: Ja verkligen!
Pernilla/Pillan

Väldigt fina naglar. Jag har haft förlängnibg innan
Men slutade vill.gärna kunna gå på bara manikhr för mina egna naglar men dom är så tunna👎





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se