Inne i flytet

 
 
 
 
 
Jag har verkligen kommit in i ett riktigt skönt flyt i min träning nu!
Känns som jag skulle kunna träna flera timmar varje dag men det går ju inte....Dels har jag faktiskt annat att göra (även om träning står väldigt högt upp i priolistan) och så jobbar jag ju också!
 
 
MEN igår och idag har jag som sagt ledigt och gårdagen blev det en riktig träningsdag. Som jag skrev startade jag med yoga, sedan åkte jag och Filippa och körde lite styrka. Hon har smugit igång med sin träning efter månader av total vila. Ni minns kanske att hon drabbades av körtelfeber och halsfluss och lunginflammation... Hon säger att hon känner sig väldigt svag och det är såklart helt förklarligt!
 
Efter middagen blev det även spinning för min del och det var ett riktigt intervall-pass. Underbart att få allt från lugn yoga, till muskeljobb och avsluta med flås så svetten sprutade!
 
 
 
I morse slog jag upp ögonen 04.47.... försökte verkligen knipa igen dem och somna om men icke, jag var klarvaken.
Bara att tassa upp och väcka kroppen med yoga igen
 
Strax ska jag ta en lång prommenad och ikväll är det ju dags för min aerobics-klass igen!
 
 
Älskar att vara inne i ett sådant flow och min motivation är som vanligt bara att må bra, känna mej stark och frisk! Mitt problem med piriformis kvarstår men jag jobbar väldigt aktivt med detta och lägger in mycket tid på just träning av gluteus och stretch för höfter!
 
 
I morgon är det dags igen för min "riktiga" yoga och jag längtar
 
//PIllan


Härligt med flow, njut!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se