Ny morgon gryr & ett gott tips

 
 
 
Måndag morgon
 
Min heg fortsätter då jag är ledig både måndag och tisdag!
Vaknade 05.30 och smög upp för 30 minuters skön yoga...alldeles mörkt och jag lät det vara så, bara kröp upp på mattan och startade . Djupa andetag och skön stretch. jag är SÅ stel direkt då jag kliver ur sängen men kroppen tar tacksamt emot denna lugna sköna stretch
 
 
Sedan bryggde jag en kanna kaffe och gjorde mango-smoothie. Väckte Nikki, la fram hennes kläder och väntade att hon skulle komma och äta frukost. Gillar att sitta i lugn och ro med henne på morgonen då jag har möjlighet!
 
 
Vi gjorde ett sista förhör på läxan för idag ska dom ha hela 27 ord i rättstavning. Det är mycket b och d som kan vara litte kluriga att skilja på och även aldrig och alltid...lärde henne det gamla - Aldrig stavas aldrig med två L!
 
 
 
 
Ett gott tips är detta nötsmör!
 
Med kanel, så gott. Tar lite på äppelskivor som ett litet snack, toppensmaskigt
 
Ni hittar det här KLICK
 
 
 
 
 
 
Nu på morgonen är det alldeles frostigt ute....Har inte fått på mina vinterdäck ännu så det blir att hålla sig hemma innan vägen hunnit värmas upp!
Jag och Filippa ska ut och övningsköra en sväng senare men jag måste verkligen få på dubb-däck idag eller i morgon. Nu kan det nog komma snö vilken dag som helst!
 
 
 
 
Hoppas ni får en bra start på veckan
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se