Klass tre för Nikki

 
 
 
God morgon
 
Idag börjar den här tjejen i tredje klass och visst låg det förväntan i luften!
Jag väckte henne relativt tidigt så vi skulle slippa stressa. Jag gillar att vi kan sitta och äta frukost och snacka utan jäkt de mornar jag är hemma.
 
 
Det blev ägg-mackor och mango-smoothies. Väskan packades och håret fixades..... blir flätor och uppsatt kommande veckor för tydligen har redan lössen börjat hoppa runt bland barnen?!
Alltså jag fattar inte.... Peppar peppar har vi aldrig drabbats varken, jag, Filippa eller Nikki men det gäller att minska risken. Tänkte jag ska gå på Apoteket och köpa sådan spray som lössen tydligen ogillar!
 
 
Idag kommer även klassen att få lite nya klasskompisar då en mindre by-skola har lagt ned och de barnen flyttas till centralorten. Spännande med nya vänner
 
 
 
 
 
 
Ny-kittad i vita jeans och tröja från HM, får väl se hur vit hon är i eftermiddag ;)
 
 
På övre bilden kom även A:s senaste golfvinst med, en golf-bag från Peak också den i snyggt vit och svart!
Nu har vi båda ganska nya bagar så denna kanske säljs vidare... eller så sparar vi den.
 
 
 
 
 
 
 
 
Solen skiner och jag har redan varit ute på en skön prommenad.
Ska ut och slå några golfbollar och sedan laga halloumi-stroganoff, en riktig favorit! passar perfekt som matlåda och recept hittar du här KLICK
 
 
 
 
 
Trevlig torsdag
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se