Söndagskalas

 
 
 
Hej på er
 
Här har vi precis avslutat ett riktigt smarrigt kalas!
 
 
Våra sommargäster har inte varit hem till oss ännu i sommar och då Hans fyller år så passade denna dagen perfekt. Min mamma hade gjort så fina och supergoda smörgåstårtor och jag bjöd på rose´.... hi hi bra fördelning på arbetet !
Nä men jag kom ju hem mitt på dagen så jag hade ingen tid för några större förberedelser....
 
 
 
Nu har vi suttit och mumsat och surrat i några timmar och nu när dom åker hemåt känns det alltid som sommaren är slut.....
 
Vädret verkar inte riktigt bestämma sig hur det ligger till med sommar/höst då det är ömsom sol och regn
 
 
 
 
 
 
Hur gick det då på helgens golftävling...?!
 
 
Helst skulle jag vilja hoppa över den frågan för det gick nämligen uselt! Vi spelade båda riktigt dåligt och det gick liksom inte att vända! Fy vad trist alltså...till slut blir jag helt apatisk och vill bara att de sista hålen ska försvinna :/
 
Tror vi kom på 27:de plats av typ 35 lag
 
Nä den tävlingen glömmer vi snabbt!
 
Däremot var banketten på Storhogna himla trevlig med härligt sällskap och god grill-buffé!
 
 
 
 
 
Jag fortsätter min ledighet både måndag och tisdag, skönt! Jag och Nikki åker på en liten shoppingtur i morgon. Lilla damen fick presentkort i present som nu ska förvandlas till nått annat!
 
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se