Ryggen och vården

 
 
 
 
Tror att min rygg och mitt onda ben kommer bli en följetång....
 
 
Bestämde i januari att det nog är dags att ringa och få en läkartid så jag så småningom kan få en tid för röntgen av min rygg. Den har varit min akilleshäl hela mitt vuxna liv och den är faktiskt en av anledningarna till att jag tränar så pass mycket som jag gör.
Har genom alla år försökt att stärka min kropp så att den ska "hålla ihop" och jag har nog bara haft typ 4 st riktiga break downs då jag blivit så pass dålig att jag inte kunnat gå riktigt! Detta under en period på 20 år!
 
 
Iaf ringde jag VC i mitten av januari och förklarade läget. Eftersom det inte är akut så skulle jag få en läkartid per brev..... Nu har det gått över fyra veckor så jag slog en pling för att kolla hur jag låg till i kön.
 
De fanns inget alls antecknat om att jag skulle få någon tid?!!! Nähä?? Men dom ordnade nu en tid till sjukgymnast inom två veckor och läkare om tre veckor!
Så en hel månad har alltså gått "till spillo".... Sedan kommer jag ju att få vänta på tid till röntgen också så förhoppningsvis kanske det blir gjort innan sommaren, eller vad tror ni?
 
 
Misstänker tyvärr att det är ett diskbråck men håller tummen att det inte är det!
 
 
Nåväl lär väl få återkomma i ämnet längre fram
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se