Competition Red

 
 
 
 
Ja jag måste ju visa Filippas supersnygga naglar också för även hon var iväg och fräschade upp sina förra veckan!
 
 
Alltså har ni sett vilken snygg färg (Competition Red), riktigt röda med mycket "riv i "
Rött är alltid klassiskt och passar verkligen till allt....
Hon hade dock tänkt sig helt neutrala i typ nude men så blev det ju inte riktigt :)
 
 
 
Filippa håller för övrigt på att preppa för fullt för sin och Julias stora sommarfest som ska gå av stapeln nu på lördag! Mycket som ska fixas och handlas, gäster som ska inkvarteras, tält som ska resas, etc etc
Jag har fått uppdraget att fixa med kluriga hemliga uppdrag och det har jag tagit på största allvar ;) Massor med kul har jag minsann hittat på!
 
Vi är såklart inte bjudna....och jag håller tummen att huset står kvar på söndag :/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har hunnit med ett svettigt spinningpass nu ikväll plus ett riktigt tungt styrkepass.
Tungt för att vi körde en sida i taget...alltså först alla övningar med vänster arm, ben och sedan höger sida! Här krävdes verkligen Fullt fokus på core-stabilitet och det blir en helt annan upplevelse och utmaning att köra på detta sätt!
 
 
I morgon är jag ledig och är inbokad på en golfrunda, 08.00 slår jag ut!
 
 
 
 
Ha det så bra
 
//PIllan


Tummar och tår för huset! 🥰

Snygg matchning! ;)

Vilka himla snygga naglar!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se