Morgongym och tidig höst....

 
 
 
God morgon på er
 
Jag älskar verkligen att träna tidigt på morgonen! Jag var i gymmet vid 07 i morse. Fixade ett riktigt svettigt och effektivt pass och sladdade sedan in vid Ica när dom öppnade kl 08!
Perfekt att hinna handla allt direkt då och sedan sitta hemma ny-duschad vid 08.40
 
 
Jag jobbar kväll och vill därför få så mycket som möjligt gjort innan dess.
Har en berg av tvätt som ska strykas..... Det gick åt en del lakan i helgen om jag säger så, vet inte riktigt hur många som sov över men tvätthögen verkar aldrig ta slut!
 
 
Det hade tydligen varit en lyckad fest och som jag förstod avrundade dom först vid 05 på morgonen!!? Herrejisses då kan ni tänka er hur det såg ut här hemma...
MEN jag höll mej borta hela dagen och på kvällen i söndags då jag vågade mej hem hade dom varit duktiga och städat ! Jag har dock "efterstädat" en del under gårdagen. Jag är rätt så pedant så det var ett måste :)
Altanen hade också sett sina bättre dagar så den fick en välbehövlig altan-tvätt och är nu som ny igen!
 
Tjejerna hade dunder-tur med vädret för lördagen var verkligen väldigt vacker men nu!!?? Hösten kom den 15 juli känns det som. Fy vilket sunkigt väder alltså, grått, regn, blåst och 11 grader , buhuuu
Nä nu får det tammetusan komma lite värme för till vekan är jag ledig igen och då vankas golf för hela slanten!
 
 
//PIllan
 
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se