Sommar-smoothie & nya naglar

 
 
 
 
 
 
Ledig lördag
 
I morse var jag uppe i "vanlig tid" alltså runt 06-tiden och har därför hunnit med en hel del vilket jag ju gillar. Effektiva dagar då det mesta av stöket betas av under förmiddagen så man kan ta del lite easy peasy på eftermiddag och kväll.
 
 
Jag startade upp med yoga, en kort stund bara för att väcka kroppen. Så stel på morgonen men efter ett gäng solhälsningar och krigare så sätter ledvätskan fart!
 
Sedan hade jag ångan uppe och körde igång ett bullbak! Helt slut i frysen och på sommaren är det liksom lite mer fikagäster och trötta barn som behöver en snabb kick...!
Det tar ju sin lilla tid med bullbak och därför brukar jag dra mej lite inför detta men då jag väl är igång tycker jag att det är riktigt kul.
 
Lagom till att kaneldoften började sprida sig i huset kom Filippa ner för trappan och det blev somriga smoothies med jordgubbar och nybryggt kaffe.
 
 
 
 
Smoothien passade fint till mina nya naglar som jag ju lovat att visa er! Visst är dom fina?!
 
Ljust rosa och lite glittrigt peachy, precis som jag önskat. Duktiga Emelie!
Kortade ner dem en bit också eftersom jag spelar en del golf och påtar i trädgården och då känns den här längden bäst.
 
 
 
Ikväll håller vi tummen för svenska fotbollsdamerna och att vi kniper brons-pengen! Hejja
 
 
 
//PIllan
 


Snygga naglar! Och snygg matchning med smoothien!

Svar: Ja eller hur😃👍🏼
Pernilla/Pillan

Vilka fina och somriga naglar ☺️

Svar: Ja! Tack det tycker jag med😃
Pernilla/Pillan

Vilka fina naglar!!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se