20 år i år!!

 
 
 
 
 
Ja igår var det som sagt Vinklubb och jag var som ni ser riktigt fancy.... not so much!!
Nä jag var lite utklädd då temat var sommarsemester. Tischan köpte jag för massor med år sedan då jag jobbade på resebyrå och vi skulle ha nåt event, minns ej riktigt men tyckte den passade bra till min "Bettan på charter" - outfit!
 
 
 
 
Temat hade Ulrika som var värdinna valt med tanke på att Vinklubben ÄNTLIGEN ska ut och resa utanför norden!
Vi firar nämligen hela 20 år i år och ska i september förgylla Mallis (såklart) med vår närvaro ;)
Som vi har hållt på i alla år och sagt att vi ska åka på solresa men det längsta vi tagit oss är när vi firade 10 -årsjubileum till Hesingfors på kryssning...... Men nu ska det alltså bli av och vi är så peppade
 
Finfint hotell har vi bokat, självklart med all inclusive så vi riktigt kan vräka oss och till min stora lycka upptäckte jag att det dessutom är ett riktigt träningshotell med stort utbud. Fy tusan va härligt det kommer att bli!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi var inte riktigt komplett liga igår ....alltid nån som har annat inplanerat....
Men vi som var där pimplade sangria och planerade och drömde oss bort!
 
 
 
 
 
 
 
Självklart bjöds det på paella!! Ulrika hade aldrig lagat detta men det märktes inte!!
Bland de godaste paellor jag ätit faktiskt, två tummar upp  !!
 
 
 
 
 
Till efterrät bjöds vi på hemgjord blåbärsglass med nötkross, väldigt smarrigt
 
 
 
 
 
I dag har vi annars varit uppe i ottan och haft stalljour. Klockan 07.00 stod vi i givakt i stallgången.
Men kvällsaktiviteterna får A och Nikki fixa själva för jag åker och jobbar !
 
 
 
 
 
Ha det gott
 
//PIllan


Men gud, vad härligt med lite Sällskapsresan-inspirerad outfit! :D

Svar: Eller hur😃
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se