Kalas, tårtor och mammor

 
 
 
 
 
Som jag skrivit tidigare så är ju Nikki och några av hennes vänner väldigt "inne på" Dolly Style just nu. Det är peruker, kläder, böcker, diadem etc etc.
Det är även viktigt vem man är av de tre tjejerna i bandet ;)
Nikki är Molly som har rosa peruk och kläder.
 
 
 
Redan i vintras bokade vi biljetter till deras Circus Tour som just nu pågår runt om i landet. Nikki har varit duktig och inte knystat något för sin vän Ellie som skulle få detta i present av oss. Det passade bra också tidsmässigt att Ellie fyller år nu i helgen en vecka innan vi ska iväg.
 
Så igår var det äntligen dags för Ellies födelsedag och det var så roligt att Nikki äntligen fick ge henne presenten och att se reaktionen!
 
 
 
 
 
Nästa lördag smäller det då jag och brudarna ska iväg på konsert!
Tror nog dom är liiite mer taggade än mej..... ;)
 
 
 
 
 
 Ja åsså var det ju fika såklart, massor med gotti!
 
Denna cheese-cake, to die for❣
 
 
Ni bara måste göra denna, Katarina hade hittat receptet här KLICK
 
 
 
 
Visst hade hon gjort fina tårtor!!?
Jag är inte alls bra på detta utan anlitar alltid min mamma för detta ändamål...
 
 
 
På tal om mamma så är det ju MORS DAG idag så Grattis tilla alla oss som fått äran att bli just mamma!
Så tacksam för mina tjejer och visst är det en gåva (som det så fint brukar heta) att få ge liv och uppfostra en liten människa. Att få se dem växa upp och bli egna individer.
 
Men gudarna ska veta att lätt är det inte alla dagar, men SÅ värt ♥
 
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se