Jobbet kallar

 
 
 
 
Hoppas ni alla har en riktigt skön fredags-feeling idag!!!
 
Jag har det och har till och med fixat till mej lite extra med lockar i håret och snygg blus ;) Ibland så finns orken för detta... skämt och sido men visst känns det kul att piffa sig lite extra då det vankas fredag även om man bara som jag, ska tillbringa kvällen med kollegorna!
 
Jo jag kliver på min jobbhelg nu i eftermiddag och blir tack och lov "utsläppt" för julbord i morgon sedan kör jag på söndag eftermiddag igen.
 
 
Jag har hunnit lagat en flygande jakob här som jag ska ta med i matlådan. Alltså hur gott?!
Väldigt om du frågar mej. Tur ändå att jag inte äter det så ofta för det innehåller ju en hel del kalorier!
 
Bacon, grädde och jordnötter liksom, hello bulk!
 
Men väldigt smarrigt
 
 
 
Enklast att göra lockar med plattång tycker jag.
Har även sådan locktång som är som en kon men använder ofta plattången. Nu får dessa lockar hålla sig på plats för i morgon har jag inte mycket tid att fixa mej innan bussen mot julmaten avgår, det blir bråttom bråttom helt enkelt.
Då gäller det att tänka till och som idag fixa lockarna redan i förväg. De kommer inte att vara såhär fina i morgon men det är en bra grund att tex toupera och göra en snabb uppsättning!
 
 
 
 
ha nu en riktigt mysig fredagskväll
 
//PIllan


Plattången är räddaren många gånger. Vare sig man vill ha plattat, lockat eller bara volym. Håret är så mycket bättre dagen efter också.

Svar: Absolut 👍🏼
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se