Läppar och bryn

 
 
 
 
 
Förutom mineral-foundation så är det just läpparna och mina bryn som jag ägnar en stund åt nästan varje dag!
 
Jag är oerhört lat när det kommer till make-up....brukar förundras över hur länge Filippa kan sitta och fixa och dutta...men så blir hon ännu snyggare än hon redan är också ;) !!
 
Nä bara jag får skyla över de värsta skavankerna lite snabbt så är jag nöjd.
 
 
 
Men ibland får jag nåt ryck och handlar lite nytt och det har jag gjort nu
Hittat några bra produkter så jag tänker att jag tipsar om dessa idag
 
 
 
 
 
Verkligen älskar sådana gloss som sägs ha plumpande effekt.
 
Nu tror jag inte att läpparna blir större av dessa MEN jag älskar den där pirrande känslan som dom ger. Liksom lite kylande och stickande i läppen då du applicerar!
 
Stiftet är från Loreál och glossen från NYX
 
Alla tre har så fint skimmer och det vita lite av magi i sig!
 
 
 
 
 
Färgen anpassar sig efter dig och blir alltså inte vitt då du tar det på läpparna utan lite mjukt aprikos/rosa och ger märkbart mjukare läppar!
 
Här KLICK hittar du det
 
NYX glans finns här KLICK
 
 
 
 
 
 
Då jag ju har tatuerat mina bryn är jag mest ute efter att forma dem eller typ få alla strån att ligga som jag vill... De är nämligen ganska bångstyriga!
Har alltid använt en wax-penna från NYX men den verkar dem inte tillverka längre :( Så därför provar jag lite annat nu
 
 
 Den här ögonbrynsgelen har jag testat för första gången.
 
 Håll dina bångstyriga fransar på plats med vår diskreta Eyebrow Gel som är så enkel att använda. Den lätta, vattenfasta formulan ger tjockare och fylligare bryn som ser naturliga ut. Finns i 5 användbara nyanser
 
Ja jag lägger på den med en pensel/borste och den ger verkligen ett fylligt resultat! Är man ute efter kraftiga bryn så är detta grejjen!
 
 
 
 
Jag tror ändå att jag föredrar denna bryn-mascara! Lätt att använda, ger stråna lite färg och smidig att forma med!
 
 
Handlar oftast på LYKO då dom har bra kampanjer och snabba leveranser!
 
 
 
Hoppas ni uppskattar lite smink-tips!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se