Veckan är i gång!

 
 
 
 
 
Veckan har dragit igång med en rivstart känns det som!
 
 
A är hemma igen och vi har alla fullt upp med jobb och skola...dock är det ju sista veckan innan höstlovet!
Nikki kommer dock att vara på fritids måndag och tisdag men sedan vill hon hänga med mormor och morfar. Dom befinner sig just nu på Madeira för min papi ska fylla 70 år! Kan inte förstå att han fyller det då han har fysik som en 45-åring och inte ser äldre ut än 55! Fingers crossed att jag har hans gener ;)
 
I går körde jag både spinning och core träning vilket kändes toppen! Skönt för flåset måste jag säga och idag var det såklart dax för aerobics igen. Lika hög puls där kan jag lova och ett härligt gäng som vanligt hade jag med mej.
 
Nu känns det att veckan är i gång och i morgon är det ju redan onsdag vilket alltid känns skönt, liksom halva veckan gjord.
Ja det springer på och ett tu tre har vi adventsstjärnor i fönstren igen :)
 
Ha en härlig kväll
 
//PIllan


Så kul med aerobics :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se