Tredje ljuset och lucia

 
 
god morgon denna luciamorgon
 
 
 
Jag höll nästan på att glömma just att det är lucia då ju inget är som vanligt i år och jag har över huvud taget knappt ägnat en tanke åt den vackra ljusdrottningen....
Nikki får agera ljusbärare och tända tre ljus idag på tredje advent!
 
 
 
Jag har ledig helg men gårdagen låg jag halva dan med migrän.... hade tänkt göra så mycket men det blev ingenting alls.... när jag väl blev bättre på eftermiddagen var jag helt seg och det enda jag orkade med var att laga mat och se på så mycket bättre.
 
 
Mina migrän-anfall kommer oftast i skov på två dagar och visst har jag vaknat även denna morgon med huvud som bultar.
Men har snabbt tagit en tablett och en kopp kaffe och ska strax ut och promenera och hoppas att det släpper snabbt idag!
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni alla har en skön söndag
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se