Vinterns återkomst

 
 
 
Som vi alla nog förstod så skulle ju vintern komma förr eller senare.... nu blev det lite senare än vanligt MEN nu vräker snön ned. Dock ligger temperaturen runt nollan så det är tung blöt snö som faller (kanske den värsta sorten??)
 
 
Varit ute och prommenerat under förmiddagen och det kändes som om jag skulle ha behövt slalomglasögon för det liksom piskade snö rätt in i ögonen och jag var riktigt genomblöt efter 40 minuter...
 
Nåväl, lite ljusare och trevligare ute är det i alla fall!
 
 
 
Imorgon bitti reser jag och A till Stockholm för en avkopplande weekend på hotell. Först ska A på aktiemöte med sitt arbete och under kvällen ska vi gemensamt gå på Wallmans. Det var väldigt många år sedan jag var där senast så det blir skoj.
 
Lördag ska vi träffa släktingar och äta en lång brunch på East. Sedan bara strosa runt och kika in på någon bar, helt soft och lungt är det tänkt!
 
 
 
 
Lite mys innan jobb idag, kaffe och en dadelboll. Räcker långt då jag blir sörsugen (vilket inte händer så ofta....mina maklökar föredrar mest salt och fett)
 
 
 
Inomhus gäller det att pigga upp sig när det är trist ute, tulpaner funkar fint som färgklick just nu!
 
 
 
Ha nu en riktigt skön helg
 
 
//PIllan


fett och salt är livet ;P Men dadelbollen ser himla god ut. Hoppas att ni också får en fantastisk brunch :D

Svar: Ja jag väljer saltet långt före sockret😃👍🏼
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se