En ny vecka serveras

 
 
 
 
God morgon till en helt ny vecka
 
Har ni precis gått på semester eller väntar ni ett tag till?
Jag har min andra vecka nu men tyvärr är inte vädret riktigt med mej.... Inte någonstans i landet verkar det som?!
 
Trist men bara att acceptera.
Jag försöker ta tag i nån "surdeg" här hemma varje dag så blir det inte så mycket på en och samma gång. Rätt skönt faktiskt
Idag ska jag börja plocka ut från Filippas gamla rum så vi kan börja måla och så småningom tapetsera . Nikki har valt tapet och det blev en helt grå faktiskt....
Hon är liksom lite tweenie nu och vill ha "stortjejsrum" såklart!
 
 
Annars så tror jag faktiiskt att det är vädrets fel att jag känner mej trött och slut...lågtrycket har liksom slagit ner i skallen på mej!?
Det går bra så länge jag håller igång och gör något men så fort jag sätter mej vill jag aldrig mer resa mej, bara ligga ner och sova!?
 
Igår tvingade jag och Filippa oss till gymmet, vi var båda trötta men fick ihop några övningar till slut. Idag har vi bestämt ett helt pass vi ska köra och det är grymt, har kört det tidigare... bara att samla ihop sig och bita i det sura!
Kommer vara värt efteråt, det är det alltid ;)
 
 
 
Nu blir det kaffe och jordgubbs-smoothie till frukost, mmmm!
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se