Favorit i repris

 
 
Söndag
 
Ja dagarna tuffar på så här i semester-tider och igår var en härlig och rolig dag!
 
 
Startade redan tidigt på morgonen med att "skrämma upp" Matilda och Carola för en golf-runda. Dom gillar annars att sova på morgonen och det gör ju inte jag... ;)
Men dom var på G och Carola agerade caddie hela rundan med golfbil fylld med diverse godsaker! Toppen
 
Det var dock väldigt trångt på banan och stopp på varje hål.... men det gjorde inte så mycket för vi hade ingen tid att passa och vi fick en rolig dag tillsammans.
 
 
 
På kvällen bjöd jag även över dem på en favorit nämligen vietnamesiska vårrullar, alltså detta är SÅ gott!
Roligt också att få plocka och fixa med sin egen mat, lite som tacos fast ändå inte!
 
 
 
 
 
 
Detta är ju så fräscht och känns mycket nyttigare 
Man blir mätt fast inte proppmätt och ni ser ju massor med härliga krispiga grönsaker!
 
 
 
 
 
 
 
Godaste är dock dipp-såsen 
Jag gör den på japansk soya, honung, vitlök, chili och lime
 
 
 
 
 
Till detta drack vi denna prosecco, Tasi . Väldigt krispig, fruktig och god
Tror dock inte att denna finns på systembolaget utan måste beställas
 
 
 
 
 
I alla fall medans vi tjejer hade det trevligt så ringde våra män och hade även dom haft en lyckad golf-dag.... de hade nämligen vunnit en golf-resa till Spanien...all inclusive!
 
Detta är inte första gången dom gör detta så vi var nog inte direkt förvånade....
Well well vi får väl se hur det blir med resor i höst med tanke på pandemin som fortfarande råder! Nu har dom i alla fall åkt vidare till Bro Hof för att tävla i en två dagars golf-tävling.
 
 
Idag tror jag bara att jag ska slappa, det får man på semestern!
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se