Tjejerna på middag

 
 
 
I går kväll hade Nikki sina tjejer över på middag.
Eftersom hennes födelsedag inföll mitt i golf-veckan så delade vi upp firandet i år.
 
 
De var sex stycken yr-hönor som babblade och kacklade så jag vet inte vad?!
A:s kommentar -Det är tjejer, ni låter sådär... ;)
Men roligt verkade dem ha och det är väl huvudsaken.
 
Det skulle enligt önskemål bjudas på pizza-slice, Nuggets och Pommes och såklart MAX green & Garlic sås som är Nikkis favorit!
 
Her wish is my command!
 
Efter middag blev det kurragömma, akrobatik och studsmatta och sedan kladdkaka med grädde och jordgubbar.
 
 
 
 
 
 
Spralliga tjejer!
 
 
 
 
Det serverades "bubbel" till middagen
 
 
 
Dom här fem har hållit ihop sedan bebis-tiden!
Moa, Ellie, Nikki, Nelly & Edit
Födda 2010
 
Tänk om 10 år till är dom 20...... ?!
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se