Vilken start

 
 
 
 
 
Hej hopp i sommarvärmen!
 
Har ju helt glömt att visa er årets skolavslutningsbilder på Nikki. Därför kommer dom idag, dock helt oredigerade...
Har inte mycket dator-tid just nu utan prioriterar utomhusaktiviteter istället ;)
 
Men vilken fantastisk start på sommarlovet!!
Det är precis så här man alltid önskar att juni ska presenteras, med strålande sol och ljumma ljusa nätter.
Att jag har badat redan i mitten av juni är typ ett mirakel och ingen är lyckligare än jag för det!
 
 
Nikki har härmed avslutat lågstadiet och även slutat på fritids.
Nu väntar ett långt lov och därefter mellanstadiet med fjärde klass och även några nya lärare.  Sommaren ska väl mest handla om bad med kompisar, fotboll och golf för damen, härligt
 
 
 
 
 
 
 
Avslutningen skedde med enbart klassen i klassrummet och inga föräldrar fick såklart närvara.... det åts tårta och skolchefen höll tal via skype!
Nya konstiga tider...men vi har väl alla börjat vänja oss vid det här laget?!
Jag tänker på sommaren och hoppas att alla ska fortsätta visa hänsyn ute i samhället så det inte kommer någon "andra våg".....
 
 
 
 
Ha en fin onsdag
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se