Idag startar jag lungt

 
 
 
God morgon strålande lördag
 
 
Min vana trogen vaknade jag tidigt...för tidigt men lyckades somna om till 06.00! Vet att det är galet tidigt för de flesta en lördag men då var jag utsövd.
Jag såg att solen började leta sig in bakom gardinen och bara det ger massor med enrgi.
Kände att jag ville ha en lugn och skön start utan att titta i mobilen och läsa om oroligheterna i världen, det kan vänta.
 
 
 
Drar på mej mina mest slitna (men mjukaste) byxor och ett linne, rullar ut min matta för en stunds lugn yoga...att stå och låta solen väcka ansiktet och andas djupt och länge
 
Detta är verkligen balsam för välbefinnandet. Ingen stress, ingen jäkt utan bara ta morgonen lugnt och fint!
 
Rekomenderas!
 
 
 
 
 
 
Jag börjar jobba vid 14 idag men innan dess ska jag absolut ta en lång prommenad. Det är ganska kallt ännu men solen kommer att kännas skön.
Frisk luft i lungorna och raska steg för hjärtat.
 
Min morgon/förmiddag kanske kan låta väldigt pretensiös?! men det är så enkelt och helt kravlöst. Bara gör , gör det för dej själv, du är du och du förtjänar att ta hand om hela dig!
 
 
 
 
 
Ha en strålande dag
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se