Mobil - snaps

 
 
Hej på er
 
Som vanligt rusar dagarna och veckorna bara på och detta trots det lite tråkiga läget vi alla befinner oss i.... Vi försöker leva på som vanligt även om det inte är sig likt!
 
 
 
Bjuder på lite blandat från min mobil idag.
 
 
 
Jag följde ju Filippa till IKEA för inköp och vi passade på att smaka på Donkens nya bananasplit milkshake. Väldigt god men det räcker med en liten sipp för mej...
Filippa däremot slurpade i sig hela härligheten ;)
 
Inne på IKEA tyckte jag det var lugnt med folk och man behövde inte alls känna sig orolig att man kom för nära någon, bra!
Däremot sprang vi in en sväng på Birsta city men vände lika fort igen!! För där var det betydligt mer människor.... Känns som folk bara strosade runt rent allmänt vilket inte känns ok enligt mej.
Nä in i bilen och gasen i botten hem till landet igen ;)
 
 
 
 
 
Nikkis fotbollssäsong har ju dragit igång på allvar och hon har hunnit spela två matcher.
 
Den första som var bortamatch vann tjejerna med 4-1 och i helgen blev det oavgjort på hemmaplan.
 
Där har det också tillkommit flera restriktioner om att man inte får byta om på plats, man får heller inte ta i hand efter matchen. Dessutom får föräldrar hålla sig borta.... men på hemma-matchen var vi där och kollade på behörigt avstånd!
 
Nikki blev dessutom tilldelad ett grönt kort.
Detta har dock inget med golfens gröna kort att göra utan motståndarlaget väljer ut en spelare som dom tycker spelat fair! Hon blev väldigt glad !
 
 
 
 
 
Tränat har jag såklart gjort!
 
Kör på med ca 6 pass i veckan och försöker också promenera varje dag...även om vädret lämnar SÅ mycket att önska! Men alltså tjock jacka i mitten av maj?!
 
Nåväl jag varvar styrka med kondition och upplägget just nu känns bra. Men jag saknar ett riktigt svettigt spinning-pass... fast igår körde jag och Filippa ett HIIT-pass som fick upp pulsen iaf!
 
 
 
 
 
Lite sushi har vi också lyckats klämma in senaste veckan, att det kan vara så gott!?
Älskar verkligen sushi
 
 
 
 
Nu ska jag strax iväg för att jobba kväll så jag önskar er en trevlig tisdag
 
 
//PIllan
 
 
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se