Träningspartner igen!

 
 
 
 
Jag är så himla glad att Filippa är hemma igen så att jag fått tillbaka min träningspartner!
 
 
 
Nog för att jag har god träningsdiciplin men det är nåt speciellt att ha någon som pushar och peppar. Dessutom vill Filippa verkligen komma igång och komma i form igen så vi kör på så ofta vi kan. Och ni förstår kanske min lycka över detta!!
 
 
Hon har inte tränar "ordentligt" på nästa två år och är lite frustrerad att hon inte kan köra lika hårt som förut men det kommer att komma .
Märker skillnad redan efter dryga veckans träningspass.
 
 
Vi kör på ganska varierat i gymmet och ganska tungt. Vi varvar med intervaller för att få upp konditionen igen.
Bara en sån sak att vi kört back-intervaller utomhus ....alltså det var inte igår för min del heller. Jobbigt som sjutton men oj så skönt efteråt. Jag märkte också att mitt flås återhämtade sig riktigt snabbt efteråt vilket känns toppen!
 
Sedan gymmets klasser stängde ner så har jag inte alls tränat kondition men formen kändes alltså ändå koncerverad!
 
 
 
 
 
 
 
Här ser ni Filippa köra marklyft. En övning som jag helst undviker med min skruttiga rygg.... men igår körde jag ett set men med riktigt låga vikter bara för att få göra själva rörelsen.
 
 
Jag tvingar även med mej henne ut på mina dagliga prommenader ;)
Inte lika uppskattat men lågintensiv träning måste också till för att få fina resultat!
 
 
Vi får se vad vi hittar på idag för mina ben känns efter gårdagens ben-pass...
 
 
 
 
Ha en iktigt skön söndag
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se