Trevlig helg på er

 
 
 
Vilken skön känsla, att det bara är fredag!
Blir så snurrigt när det kändes som helg redan igår, men det tackar vi för
 
 
Jag har ägnat min lediga dag åt trädgården. Rensat alla mina rabatter, fyllt på med jord och gått en tuff match med hallonbuskarna.... rivsår på armar och händer men såhär i efterhand var det så värt!
Mina hallonbuskar har en väldig tendens att vilja ta för sig lite väl mycket och behöver tuffa tag emellanåt.
 
 
Nikki sover borta hos en kompis och åkte iväg redan mitt på dagen.
Filippa hänger hos en annan kompis och dom skulle grilla.
A är iväg och spelar golf så kvar blev jag..... snodde därför ihop en ceasarsallad och sprättade en liten flaska vitt vin till middagen nyss.
Så himla gott!
 
Fast under middagen ringde A och meddelade att han var på väg hemåt igen...hade missuppfattat och trodde han skulle komma först i morgon.... Men nån middag får han inte ;) den har jag nämligen redan tryckt i mej!
 
 
 
 
 
Så enkel och god rätt
Bara att steka upp en kycklingfilé, sno ihop några egna vitlökskrutongen, knaperstekt bacon, romansallad, riven parmesanost och massor med god ceasardressing. Om du inte vill göra egen (vilket inte alls är svårt) så rekommenderar jag KENs, den är god!
 
 
Nu ska jag nog bara lägga mej i horisontalläge och invänta Let´s Dance
 
 
//PIllan


Mm, vad gott det ser ut! Det låter verkligen som en underbar kväll. Jag rör också ihop dagarna när det är långhelg så här. Känns som söndag fast det bara är lördag...

Svar: Ja det var härligt! Tack för att du tittade in😃
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se