1 Advent

(null)


Glad 1 Advent till er!


Min morgon var inte så bra då det blev fel på bilen på väg till gymmet i morse... all energi rann av mej och träningen lades år sidan.


Efter att jag surat ett tag så bestämde vi oss att nu gör vi nåt kul istället! 
Drog på oss varma kläder och promenerade ut i det magiska vädret som hade kommit!

Först en runda i skogen med kurragömma och sedan en tur ner till vattnet där isen nu lagt sig.


(null)


(null)




Inne i värmen serverades kaffe och lussebullar framför skidåkningen.

Riktigt mysigt och en bra dag trots dålig start


//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se