En toppen-helg

 


Äntligen måndag!

Jag gillar verkligen måndagar, som en nystart med blanka blad kommande vecka!
Visst har jag saker inplanerade men allt går inte att styra!


Helgen var i alla fall toppen

Som jag nämnde så hade vi golftävlingen Stinsen golfar med inbjudna gäster och det blev succé!
Hyfsat väder och glatt humör hos alla deltagare!
Efteråt var det middag på herrgården och prisutdelning. 
Och vet ni - mitt lag vann!! 
Med 0,4 över tvåorna... som var bla A.... ha ha skönt att slå sambon!

Priser till alla tävlande och vi som vann fick vackra blommor som bilderna visar, rund skärbräda i trä ( perfekt för chark) och varsin bok!




 

Så fina blommor som Annika fixat!


(null)


Här har ni vinnarlaget
Ove, Tomas ( som var inlånad) jag och Torsten som numera är glad pensionär!

Ser redan fram emot nästa år


Nikki spelade två fotbollsmatcher i helger som resulterade i vinst lördag och förlust söndag. Men dom är lika glada ändå!
Till helgen är säsongens sista match och sedan föräldramatch.... men då skickar jag in Filippa!!
Fotboll är inte min sport;)




Ha det fint

/ PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se