Inget nytt under solen

(null)


Hej hallå på er

Nej här duggar det inte tätt mellan inläggen...  tycker själv det är riktigt trist! Men herrejisses det händer ju inget nytt...


Mina dagar är extremt lika varandra - jag tränar, äter, jobbar och sover! 
Träffar inga vänner, förutom arbetskamraterna. Mina föräldrar ser jag nån dag per vecka som hastigast utomhus.

Semesterresan till Spanien är inställd för andra året på rad...


Väldigt oinspirerad känner jag mej måste jag medge!



Dock gjorde jag årets första löprunda med efterföljande fys ute på gården igår. DET var härligt och en skön omväxling! 

Nikki och hennes lag tränar fotboll ute sedan några veckor tillbaka, det känns också bra att dom får komma ut och röra på sig. 
Nikki önskar att det var fyra ggr i veckan;)

Vädret har varit ljuvligt senaste dagarna och jag fick massor gjort ute på gården .



Så några ljusglimtar i tristessen finns det i alla fall!

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se