Slut på semester

(null)



Ja med en lite bitter smak konstaterar jag att semestern är över….

Bitter för att jag älskar sol och värme och den varan var det inte gott om för min del!


När jag haft augusti-semester tidigare år har jag alltid garderat med en utlandsvistelse men i år blev det bara hemmaplan.

Nåja jag har helt enkelt ägnat mej åt andra saker!
Tränat rätt så mycket och även klätt mej varmt och hängt på golfbanan.

Dessutom drog vi igång ett jätteprojekt hemma med att gräva om hela framsidan av gården.
Ny parkering och i vår ny gräsmatta och nya buskar och planteringar!
Kommer bli så bra när det väl är klart!



(null)


Parkering till höger om huset
Breddad uppfart 

(null)


Hösten knackar på och dimman ligger tjock på morgonen 
När den lättar vill vi ha soliga dagar


(null)


Sista lediga helgen blev i alla fall riktigt varm och solig

Vi tävlade i golf uppe i klövsjö och bodde på det nya fina hotellet!

Slutade på plats 28 av 72 så inget vidare spel men prisbordet var enormt så vi fick fina priser ändå! Trevlig middag med alla spelare avslutade det hela.



I morse var jag i gymmet vid 06 och det känns helt ok med vardag igen

// PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se