Litet snack

(null)


Jag är ju som ni vet inget fan av sötsaker men ibland vill jag ha något till kaffet. Då är detta det perfekta lilla snackset!


Proteinella god nötkräm utan tillsatt socker.  Tar en halv tesked och dippar sedan kokos-chips i detta.
Räcker gott och väl för att stilla mitt behov!



Annars är mitt humör ganska dåligt i och med revbensskadan.....
Mitt behov av träningsendorfiner är enormt! Jag blir riktigt deppig då jag inte får min dagliga dos....

I morse var jag därför i gymmet och körde ben... igen... plus att jag cyklade lite intervaller så efteråt kändes det riktigt bra!

Får kämpa på så här nu och försöka acceptera 


(null)


Nu blir det jobb för mej!

Ha en bra dag

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se