Söndag avslutas med jobb

(null)




En makalöst vacker men iskall promenad fick jag på förmiddagen! Det var -21 grader och bet ordentligt i kinderna


Tidigt i morse var jag i gymmet för att köra lite benträning. 
Har inte varit där sedan i måndags och det tär på mej att inte kunna styrketräna... det är verkligen en stor del av mitt liv och välbefinnande!
Tog inte direkt ut mej men det var skönt att få göra det iaf!


Nu har jag kikat på Vinterstudion och laddar för en eftermiddag på jobbet!
I morgon är jag ledig, skönt


//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se