Ledig dag tillsammans

(null)


Så tacksam att både jag och Filippa äntligen fick en ledig helg ihop och att vädret är on top!


Vi jobbar som bara den och detta är min första lediga helg sedan midsommar…

Välförtjänta tog vi en pool-dag tillsammans med Nikki såklart! 
Vi var i "vårat gamla hus" ja där vi bodde när Nikki föddes.
Det är våra vänner som äger huset men dom var bortresta men var snälla och lät oss hänga där ändå!


(null)


Nikki var inte uppe på land många minuter kan jag lova!
Det är ju så trevligt med pool, skulle gärna ha en egen!


(null)


Filippa och jag låg mest och solade och surrade om allt möjligt, mysigt.


(null)


Nu laddar jag inför kommande golf-vecka, årets höjdpunkt!
 Ska gå ut en runda med vänninor i morgon som en liten träningsrunda. Men det gäller att ladda upp med vätska för det är riktigt varmt även i morgon verkar det som!


Trevlig lördag

// PIllan


Härligt med ledighet och du de där med pool, ja jag är inte alls Avis hahah Gud ja skulle döda för en villa med en egen pool hahaha! Omg ser så skönt ut vännen :) fin blogg har du också! Njut av din ledighet - har du semester i sommar eller har du redan haft semester!? Jag har semester nu

Svar: Tyvärr jobb en vecka till🙄 det har varit en lång väntan på semester kan jag lova!😆
Pernilla/Pillan

Jag skulle inte tacka nej till pool. Det ser verkligen ljuvligt ut.

Jag skulle inte tacka nej till pool. Det ser verkligen ljuvligt ut.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se