Äntligen Sommarlov

 
 
 
 
 
På grund av pandemin så förlängdes Nikkis jullov med ett par dagar.
Därför blev också vårterminen något längre än vanligt. Redan förra torsdagen skulle dom egentligen fått lov men detta sköts på fram till i måndags.
 
Men då var det äntligen dags att träffa klassen för sista gången i fjärde klass, ta en fika och önska varandra en skön sommar.
Nikki var väldigt peppad och direkt efteråt drog hon iväg med ett gäng vänner och nu ligger den "oändliga" sommaren framför henne!
 
 
Vilken känsla att få vara ledig fram tills i slutet av augusti.
Själv jobbar jag som en galning just nu....
 
Vi har väldigt lite personal i år då vi har föräldralediga och inga vikarier. Tar på mej extra -pass för att få detta att gå ihop och efter midsommar är jag ledig 5 dagar på 4 veckor..... !!!? Hjälp!
Nu på sommaren som man helst vill vara så mycket ledig som möjligt... men men i augusti ska jag äntligen få vila upp mej!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nikki har shoppat sin outfit helt själv, jag tror hon hittade denna jumpsuit på LIndex.
Jättefin, hon ser ut som en vacker syren-blomma!
 
 
 
 
Nu håller jag på att preppa både för middag och lunch till i morgon. Gäller att ligga steget före nu när jobbet tar mycket tid!
 
 
Ha en skön onsdag
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se