Litet firande

 
 
 
 
 
Ja i torsdags var det faktiskt min dag och jag firade för 48:de gånge,,,?!
Inte klokt men jag är verkligen så tacksam för varje år jag får vara frisk och lycklig. Planerar för att lägga sådana på hög ;)
 
 
Jag hade mamma och Filippa här under förmiddagen för uppvaktande och fika för sedan vara det jobb för min del. Då pappa var på läkarbesök så bjöd jag istället in honom och även Kamilla och Tilda för middag under fredags kvällen istället.
 
 
 
Det blev en liten mini-buffe med kycklingpaj med diverse tillbehör och tjejerna fick nuggets och pommes (Nikkis önskan varje gång)
 
Till detta dracks det rosé  och att få sitta ute och njuta av mat och ljummen kväll i juni gör mej lycklig ut i tårna!
Jag är verkligen ett sommarbarn!
 
 
 
 
 
 
Vinet vill jag verkligen tipsa er om
 
Jag är extremt petig då det kommer till rosé, det får inte vara sött men heller inte för surt.... Jag gillar Tommassis både vita och röda så jag chansade även på rosét...
 
Det hade den rätta balansen enligt mej
 
Baciorosa - Den rosa kyssen
 
Smaken är torr, frisk och fruktig med inslag av röda sommarbär såsom hallon, smultron och jordgubbar.
 
 
 
Passa på att lägga till nektariner nu i din sallad, så gott!
 
 
 
 
 
 
Kycklingpaj som var både frasig och krämig. Receptet hittade jag här KLICK
 
 
 
Nu är det bara att krypa in på jobbet hela helgen.
Men det är OK för sommaren tog visst en paus?!
 
 
 
Ha det
 
//PIllan
 


Stort grattis i efterskott! :)

Svar: tackar !
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se