Avslutar på topp...en!

(null)




Så fort jag vaknar här i fjällen kliver jag rätt upp, klär mej och går ut. 
Jag går ofta upp till toppen av Klövsjös slalombackar för att njuta av utsikten.

I morse var inget undantag och som jag njöt, det var verkligen magiskt. 
Klarblå himmel, några minusgrader, strålande sol och vindstilla. Helt lugnt och tyst där på toppen. Jag kan bara stå och titta och andas.
 Fattar inte att man hellre ligger kvar i sängen och missar detta?! 
När dagen startar kommer alla ljud som stör... innan alla vaknat finns något fantastiskt att upptäcka, tystnaden!


(null)


När jag stod där och njöt kom faktiskt en man på slalomskidor och gled fridfullt över manchester - mattan i snön. 
Jag ropade , Nu har du det bra! O han svarade att det hade han verkligen! 
Sedan försvann han ner bland molnen som lagt sig i dalgången....


(null)



Vädret har verkligen varit på vår sida och här dricker vi bubbel i solen lördag eftermiddag som uppladdning innan Mello. 
Där blev det ju precis som jag tänkt, Tusse vann!!


//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se