När solen stiger

 




Dom här bilderna har ett par veckor på nacken! 
Nu har vi inte alls mycket snö kvar
... solen däremot strålar för fullt.
Dock verkar vinter göra rejäl comeback kommande vecka med snö och många minusgrader... typiskt, Nikki har ju sportlov nu. Fast barn är inte lika väderberoende som mammor;)

Jag har jobb-helg men i morgon måndag är jag ledig. Det är riktigt skönt. 

Blir lugn och skön start på lov-veckan


 



Hoppas ni har en strålande söndag

//PIllan



Vårsolen är ju så underbar!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se