Slut på semestern

(null)


Åh vilken toppen semester det blev trots att Spanien får vänta....



Nikki ville så gärna träffa sin farmor och farfar som nu är vaccinerade så vi lämnade henne där på onsdagen. 
Vi drog vidare för några dagar med golf på tu man hand och vilken tur med vädret!

Premiär rundan på torsdagen var det ju rena högsommarvärmen och vi gick med släktingar till mej. 
Otroligt roligt att träffas igen, ja bara att få träffa någon och umgås, skratta och ha kul! Känns så himla länge sedan!
Golf är ju den perfekta sporten för umgänge i dessa tider!


(null)


Lunch och kall öl direkt efter rundan smakade väldigt gott!


(null)


Vå åkte sedan vidare ut mot Roslagen och spelade bara vi två på fredagen. 

Övernattade i Norrtälje som jag länge velat besöka och gick på stadsvandring under lördagen. Tyvärr vände vädret och det var regn i luften så vi styrde senare kosan mot Dalarna och Nikki igen.


(null)





Nu är vi hemma efter vår lilla tripp och laddar för arbete och skola igen.

Älskar att komma hem även om jag bara varit borta några dagar.... så hemmakär!!

// PIllan







Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se