Goda dofter

(null)




Här hemma har det smugit fram lite läskiga typer i form av spindlar, döskallar och spöken! Inte så mycket i år eftersom vi mest ska vara på resande fot framöver. 
Men lite pynt är alltid kul



När A var i Spanien för några veckor sedan överträffade han sig själv och kom hem med parfym till mej! 
Applåder!!

Han hade inte en aning vad han skulle välja så han körde på strategin ta parfymen där det står mest kvinnor! Smart måste jag säga och det blev en fullträff!!

Valentinos parfym Donna born in Roma

Denna feminina och moderna doft innehåller bourbon-vanilj och är boostad med en touch av rosépeppar och en träaktig, animalisk överdos som skapar en djärv och oväntad twist. 


(null)

(null)



Tipsar även om denna som jag använder ofta
Narciso rodriguez for her 

Som en symfoni av blomnoter och fina inslag av amber och trä kompletterar hjärtat av mysk. Det är en doft som sitter länge och sakta utvecklas.



Idag har Nikki varit till tandläkaren och dragit en tand. Lite läskigt med bedövning tyckte hon … nu sitter hon och försöker få i sig lite soppa.. stackare!


Ha det

//PIllan


Valentino lät som en god doft och väldigt snygg parfym flaska !





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se