Sjukstuga

(null)




Nikki den lilla stackaren har åkt på en förkylning och har varit hemma hela veckan.


Idag är jag ledig så vi tar det bara lugnt, myser och tittar på serier. Fingers crossed att jag klarar mej!

Är väl lite så att man har dåligt immunförsvar nu efter att ha varit mer eller mindre isolerade så länge så det är lätt att dra på sig sjukdomar?!
Tydligen åtta barn borta i Nikkis klass…


Jag försöker få lite hushållssysslor gjorda mellan varven och ska strax åka en sväng på Ica för påfyllning!


(null)


Nikki är ändå vid gott mod och äter och dricker vilket är toppen. 
Ingen feber under den gångna natten så vi hoppas att det blir bättre nu



Jag måste tipsa er om en spännande serie på Netflix! 
Kastanjemannen, en danskt superspännande serie som jag hunnit till hälften av. Därför blir dom där hushållssysslorna lite eftersatta…


Ha en fin dag

//PIllan


Krya på , ja det är väl så med immunförsvaret nu. Den serien är så spännande såg klart kastanjemannen igår 😱kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se