Tilda fyller 7 år

 


Tänk att den här lilla damen redan fyller 7 år!


Känns som hon nyss var ett litet knyte som hamnade i min famn när mamma Kamilla rullades bort för operation efter förlossningen. 
Sina första timmar i livet tillbringades alltså med mej, en sån ära!


Nu var det kalas med som vanligt dignande fika-bord!
Hon är makalös med sina bakverk Kamilla!



 

Ja ni ser ju själva!

Jag är inte så van med den mängden socker på en och samma gång men jag " offrar" mej

Är väl värt kan jag lova även om man blir lite lätt socker-hög!


 

Morots-rulltårtan var magisk och som alltid hennes sandkakor… de smälter i munnen!

 
 

Tårtan tog jag också en bit av
Fylld med både hallonfluff och choklad, väldigt god


 
Det var mycket pennor, pyssel och glittriga grejjer som stod på önskelistan! 

Precis sånt där nödvändigt som en liten prinsessa behöver!!


 
 
Tilda, Nikki och Filippa


Nikki stannade kvar och lekte en stund med Tilda medan jag o Filippa drog till gymmet för att ta vara på socker-rushen!

Mycket tryck i musklerna ;)



//PIllan


Oj oj oj, det ser ju helt vansinnigt smarrigt ut!! Vilken buffé!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se