Födelsedag

(null)



Den 16 september betyder födelsedag för våran A!!


Jag och Nikki tassade upp i morse och bryggde kaffe och uppvaktade med sång och paket. 
En slät kopp kaffe därtill för den här mannen är ingen frukost-människa…?!
Fattar inte, bästa målet enligt mej


Jag har ledig förmiddag så det blev fem kilometer lugnt jogg innan jag fixade med fika som de får bjuda på ikväll när gästerna dyker upp.

Gjorde smörgåstårta och äppelpaj ( hoppas det finns lite kvar tills jag slutar jobbet)


(null)



Älskar verkligen smörgåstårta, skulle kunna äta hela själv;)



Hoppas ni har en fin dag

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se