Lördag hos oss

 
 
 
Här vaknade vi upp till en solig lördag. 
 
Ingen stress för att kliva upp mer än att min mage kurrade väldigt så jag var först på plats i köket och fixade frukost.
Kaffe, croissanter och äggröra, lite lyxig helg-frulle!
 
Nikki älskar croissanter så det var ett önskemål från henne och inte mej emot. 
 
 
 
Sedan körde jag och A igång med framsidan av gården igen.
Vi förberedde för plantering av syrenhäck.
Grävde och jordförbättrade och sågade även ner befintliga syrener. Planteringen blir till veckan då dom lovat frost kommande natt....
 
Det var även lite frost när jag klev upp i morse (nu börjas det...)
 
 
 
 
 
 
 
 
Glad så fort jag ser henne sitta och läsa en vanlig bok och inte bara håller på med mobilen och plattan.... ;)
 
När jag var liten hörde man ju ständigt - Du kommer få fyrkantiga ögon om du tittar för mycket på tv... ha ha !
Det fanns ju typ inget att se ens på tv, max en timmas barnprogram!
Nu finns ju helt obegränsat med utbud av program
 
 
 
 
 
 
På förmiddagen fick vi också fin-fint besök av min bästa vän Anna och hennes MInna som annars bor i Stockholm.
Vi sågs senast i november....
Alltid mysigt att träffas och tjejerna är jämngamla.
 
 
 
 
 Ja det var lite från våran lördag och jag hoppas att ni också har en skön helg
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se