Vilken start på 2022…

(null)


Vi avslutade 2021 uppe i fjällvärlden tillsammans med släktingar till mej.

Peter och Sofia med sina barn som är jämnåriga med Nikki vilket såklart är toppen.

Aftonen beställde vi hem mat från en restaurangerna på Skalet vilket var en riktig fullträff! 
Supergod mat och relativt prisvärt.

Efterföljande dagar blev det lite slalom och umgänge.


Jag jobbade efter detta så vi åkte hemåt. 
Men under trettonhelgen åkte A och Nikki upp igen själva.
De umgicks med vänner hemifrån, bowlade var ute och åt en kväll….
Big mistake….


(null)

(null)



Under söndagen när dom kom hem blev dom båda liksom hängiga.
Jag bokade in ett pcr test som jag hämtade på måndagen.
Då hade Nikki redan feber, huvudvärk och A hade extremt ont i nedre delen av ryggen…

Jo visst provsvaren kom under onsdagen och visst var dem positiva för covid!

Jag fick ju då oxå in i karantän dock utan symptom!
Test för mej fanns först på fredag och när jag vaknade då så var jag redan sänkt, gått på knockout, golvad… u namn it!

Så detta år startade väl sisådär va?!

Dock verkar vi ju inte vara själva, jisses så många sjuka!

Nikki är iaf åter i skolan men jag är sjukskriven denna veckan!


Vi ses snart

//PIllan


Krya på er, önskar en till som har åkt på corona :(





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se