Nytt i tv-rummet

 
 
 
 
 
Äntligen har vi en ny soffa på plats och även en stoor matta!
 
 
Den gamla soffan sjöng verkligen på sista versen. Den hade lappats och lagats efter att Sessan satt sina klor i den under många år...
Nu när inte Sessan längre finns så var det läge att skaffa en ny soffa.
Då vi heller inte vill ha någon ny katt ( som kan klösa ) så klämde vi till med en riktig drömsoffa i mina ögon!
 
 
En soffa som man helst ska ligga i och det är precis vad vi gör framför tv:n, vi sitter typ aldrig där utan ligger i olika formationer ;)
 
Den är i den perfekta beige färgen som är kall så den går ihop med både brunt och grått
 
Fylld med fluffigt dun gör den väldigt skön också!
 
 
 
 
 
 
 
Något bord har vi ännu inte hittat utan där går sökandet vidare!
 
Jag vet hur jag vill att bordet helst ska se ut men har inte funnit något.... mitt förslag är att A ska snickra ett men jag vet inte om han är med på den tanken riktigt!?
 
 
 
 
 
Påsken finns lite här och var hemma hos oss , älskar denna högtid!
Inte för pyntet skull men för att den är så "enkel" utan större krav mer än trevligt sällskap och god mat!
 
Det här bordet hittade jag förresten ute i våran lada! Två likadana fanns och det var bara att göra rent med såpa.
 
Återbruk är toppen!
 
 
 
 
 
 
Soffan är köpt i lokala möbelaffären och de är anslutna till Möbelmästarna.
Om du vill ta en extra titt så har du en länk här KLICK
 
 
 
I morgon packar vi in oss i bilen och styr kosan mot fjällvärlden och stora delar av min släkt.
Det ska bli otroligt mysigt att få hänga med dem hela påskhelgen och vädret verkar lovande, fingers crossed!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se