Övernattande gäst

 
 
 
 
Inatt hade vi en övernattande gäst här nämligen Tilda!
 
Mamma Kamilla är och roar sig i huvudstaden och självklart tar vi då emot en sådan trevlig liten gäst.
Tilda har peppat för detta i flera veckor och vi var glada att ha henne här. 
 
Det blev pyjamasparty med massor med gotta och Masked singers såklart.
Alltså vi älskar det prgrammet, så bra.
Otippad var verkligen Fru Kanin som avslöjades i gårdagens avsnitt och visade sig vara Mona Sahlin, kul!
 
Vi gjorde också chokladbollar och Tilda fick mej att skratta högt
 
Tilda - Hur många får man ta?
Jag - Så många man vill
 
Tilda - Då behöver jag en tallrik!
 
 
Ha ha hon tänkte alltså äta ett lass
 
 
 
Här ligger dom små älsklingarna och myser!
 
Ni kan även se en liten kik på våran nya soffa!
Men det kommer mera av den så ni ska få se den riktigt om någon dag
 
 
Nu ska jag hjälpa Nikki med pluggning, prov på måndag !
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se