En salig blandning

(null)


Jag är verkligen en usel bloggare nuförtiden! Men jag vill inte heller släppa taget om detta fina tidsdokument. Jag gillar att titta tillbaka och minnas med bilder och text!


En sammanfattning av senaste tiden 

Nikki och en kompis fick äntligen se Dotters konsert! Som dom har längtat
A följde också med då jag jobbade.
Bästa var säkert att dom fick träffa Johanna som hon ju egentligen heter.
De hade med sig presenter till henne och sedan blev det såklart signeringar och selfies!



(null)


Förra veckan åkte jag på rejält halsont! Inga andra symtom förutom halsen… ont så jag knappt kunde prata?!
Var hemma från jobbet i tre dagar

Förutom det avbrottet försöker jag vara på gymmet fyra dagar i veckan. Promenader har jag inte tagit varje dag men kanske tre i veckan.
Yoga har inte heller prioriterats men det brukar komma med värmen! 
Älskar att rulla ut mattan på altanen och andas frisk luft under mina yoga sessioner!


(null)


Sista april firades tillsammans med middagsklubben!
Vi var i Irene och Torbjörns sommarstuga 

Det blåste kallt men vi hade det riktigt mysigt i deras fina lusthus vid vattnet!

Till förrätt serverades guacamolepaj på smördeg toppad med räkor och lax

Varmrätt var grillspett som vi gjorde själva innehållande oxfilé, grönsaker, bacon och ost.

Detta tillagades sedan på den roligaste roterande bordsgrillen från 70-talet. Aldrig sett något liknande..? 
Men den fungerade perfekt, så kul!


(null)


Maj har inte varit så skön hitintills, iskalla vindar och ett par plusgrader…
Kom igen nu!

// PIllan


Håller verkligen med om att ens blogg är ett fint tidsdokument och det är kul att ha ett arkiv!
Ha en fin vecka.

Så kul att få träffa Dotter. Du verkar ha haft det underbart sen sist iallafall. Kul med den där bordsgrillen, aldrig sett något liknande. :-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se