Vilken påsk

(null)


Påsken 2022 lämnade nog inget mer att önska!


Vi åkte till Storsjö på skärtorsdagen och möttes av sol och lite snö i alla fall. 
Huset var fyllt av släkten och vi har umgåtts hela helgen.

Långfredagen ägnas traditionsenligt åt pimpeltävling. 
A lovade fisk men det löftet kunde han inte hålla…. 
Närmare 400 personer var med och tävlade och vår släkts ära höll Molly 14 år upp genom en fisk och en air fryer i pris!
Jag deltog inte annat än med glada tillrop.

På kvällen grillade vi och åt med goda tillbehör. Vi var 24 personer som trängdes och trivdes


(null)

Ingen fisk i år heller…


Han hävdar att det över huvud taget inte finns några fiskar….


(null)


Nikki kämpade för hon ville åt prisbordet


(null)


Långa sköna promenader i solen, här tillsammans med Paula, Ida och Twix

(null)

(null)


På påskafton tog jag en skidtur över sjön men hjälp jag var som Bambi på hal is där i skoterspåret. … men svettig blev jag!



Nu är jag hemma för en lång arbetsvecka men Nikki och A har åkt vidare till Vemdalsfjällen och påsklov


// PIllan


Men åh vad underbart ni haft det :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se