Banana cream pie

Äntligen hemma! Har kört hem från den lilla roadtrippen til Umeå, så nu är jag lite trött... Det var en bra tur och vi fick till en bra kombination av jobb, shopping och god mat. Till mig blev det inget köpt men några presenter till min vän K, som fyller år snart, fick i alla fall följa med i en påse. Jag sparar mig till i morgon när jag och Filippa ska ha en mysdag med shopping. Rädd för att det blir mest till henne, som vanligt....

Igår kväll när jag vräkte mig på hotellrummet kollade jag så klart in Leilas senaste recept. Hon gör mig aldrig besviken. Det var lite USA tema igår och hon gjorde en Banana cream pie som inte såg helt fel ut!!
Receptet hittar du här

Nu blir det en stund i soffan för mig innan Filippa ska hem från skoldansen
Ha en skön kväll/Pillan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se