Blekt vinterskinn

Morning
Ännu en solig dag verkar det bli! Alla som känner mej vet att jag är en riktig soldyrkare. Men solariumsolen har jag lagt på hyllan sedan flera år tillbaka! Såklart ett dilemma när man bor i ett sånt här nordligt land med minimalt med sol och en föreställning om att brunbränd är likamed snyggt och fräscht...
Mitt tips är så klart BUS! Vilken perfekt "Uppfinning". Ja I know den luktar inte gott, men jag brukar använda den innan sänggående så duschar jag av mig doften på morgonen.
Till ansiktet använder jag helst sprayform och till kroppen kräm. Använder för tillfället Loréal och Dove. Men jag provar hela tiden nya. Någon som har nåt tips?

Njut av helgens sista dag//Pillan







Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se