Välkommen till min nya blogg!

Ja välkommen hem till mig och min vardag! Söndag är dagen och som vanligt väckte jag tuppen före sju i morse.. Solen skiner och jag planerade att fixa lite färg med mysigt balkonghäng. Men under tiden jag surfat har det tilltagit rejält med vindar. Hmm kanske letar en plats i lä eller också ändrar jag helt enkelt mina planer.. Jag har nämligen en helt ensam dag framför mig. Fillan min älskade dotter befinner sig i Tärnaby och kör Ingemartrofén i helgen och underbara A är med kompisar i fjällstugan.






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se